måndag 31 mars 2008

Dukning

Hmm... det här är ett svårt ämne... också... tycker jag..... Allt är svårt innan man hittar den rätta känslan som passar in i den röda tråden.


Det är ju så här man tänker sig en bröllopsdukning, men nu beror det helt på vilken möblering vi väljer. Paviljongen är ju lite speciell i sin åttkantiga utformning. Funderar på ett honnörsbord och sen kanske det blir bäst med åttor istället för den klassiska kammen som möblering. Få se vad det blir. Ska dit och kolla läget lite snart. Då måste man komma ihåg att kolla på alla möjliga små detaljer.

Tanken är dock att maten ska komma in till alla bord och alla personer samtidigt, och till det har vi en genial lösning som jag såg en cateringfirma göra en gång. Det hela innefattar okantade brädor... Kan ni gissa resten? Hihi..


Vacker dekoration på honnörsbordet. Kanske skulle köra en granvariant av detta till vårat skogstema?!


Jag vet inte vad det är som gör att jag gillar dessa ståltrådar med pärlor på, men jag tycker att det är oerhört dekorativt.


Tänk om man ändå hade råd att duka med 100 st såna här "Amor Omnia Vincit" från Efva Attling som gästgåva..... suuuuuck!!!!

Inga kommentarer: